Naruto-SENPU

Najlepsza Polska Gra Pbf

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2009-10-22 16:40:19

yashiro

http://img245.imageshack.us/img245/1769/6hokage.png

Zarejestrowany: 2009-09-27
Posty: 250
NinJutsu: 1700
TaiJutsu: 1000
GenJutsu: 300
Natura Chakry: Suiton/Futon
Chakra: 300000

Jutsu

Medyk:

Gedokuyaku

RANGA B

http://img91.imageshack.us/img91/6605/sakuragedokuyakuqb6.jpg

Ninja medyczny znający tą technikę, potrafi przygotować antidotum na różne trucizny. By móc to zrobić, musi mieć do dyspozycji daną truciznę oraz inne specjalne składniki, jak np. zioła. Antidotum to przeważnie płyn lub zastrzyk. Ilość powstałego antidotum oraz jego skuteczność (niektóre tylko niwelują truciznę w naszym ciele, inne oprócz tego mogą nawet zapewniać całkowitą odporność na daną substancję) zależy od umiejętności medyka oraz od rodzaju trucizny.

Ch:1000

Chiyute no Jutsu


RANGA D


http://www.senpuu.net/fotki/tech/chiyute.jpg

Najłatwiejsza technika z serii technik uzdrawiających. Można nią wyleczyć lekkie, powierzchowne rany, takie jak zadrapania, skaleczenia lub płytkie rany cięte. Ręka medyka pokrywa się leczniczą chakrą, przyłożona do rany leczy ją w dość szybkim tempie.

Ch:300

Deri Gaidoku no Jutsu


RANGA D


http://img167.imageshack.us/img167/244/derigaidokujm3.jpg

Wokół rąk medyka pojawiają się bańki, które możemy zanurzyć w czyimś ciele. Bańki automatycznie pochłaniają substancje, które nie powinny znajdować się w organizmie, np. trucizny.

Ch:450

Shikon no Jutsu

RANGA A

http://www.senpuu.net/fotki/tech/shikon%20no%20jutsu.jpg

Technika polega na udawaniu martwego. Nawet najlepsi ninja nie mogą wyczuć tej "udawanej śmierci". Dzieje się tak dlatego, ponieważ ninja używający Shikon no jutsu zatrzymuje swój puls i wstrzymuje oddech na wiele minut. Technika stosowana jedynie przez najwyższej rangi medyków.

Ch:500

Jika Jukusei

RANGA B

http://img512.imageshack.us/img512/4011/jikatk1.jpg

Jika Jukusei pozwala na uleczenie swoich ran w bardzo szybkim tempie. W trakcie uzdrawiania wokół zranionego miejsca wytwarza się bardzo delikatna niebieska aura.

Ch:2000

Naosute no Jutsu

RANGA A

http://img99.imageshack.us/img99/3140/naosutelo0.png

Naosute no Jutsu to najpowszechniejsza technika, którą stosują medyczni ninja. Leczy głębokie rany, złamania, tamuje krwotoki. Wymaga jednak większego doświadczenia jako medyczny ninja i zużywa dużo chakry.

Ch:4500

Yomigaeri Tensei

RANGA S

http://img522.imageshack.us/img522/6994/2e9eed8ac89ab824up0.jpg

Technika bardzo rzadko stosowana przez medycznych ninja, bo jak wiadomo, medyk jest najważniejszy w drużynie, a po wykonaniu tej techniki - umiera. Może jednak kosztem swojego życia ożywić już martwą osobę, której ciało jednak musi być całe. W trakcie wykonywania tej techniki dłonie przykłada się do ciała rannej osoby. Powstaje charakterystyczna dla medycznych technik niebieska aura. Ta technika zazwyczaj wykonywana jest w kilka osób, gdyż wymaga ona olbrzymich pokładów chakry.

Ch:ZGON !

Koiyasute no Jutsu

RANGA B

http://img259.imageshack.us/img259/2679/koiyasutezx6.jpg

Tym jutsu możemy wyleczyć poważniejsze obrażenia. Wewnętrzne i zewnętrzne. Dobrze wyćwiczony medyczny ninja korzystając z tej techniki może wyleczyć chore lub ranne narządy.

Ch:2000

Chakra no Mesu

RANGA

http://narutoinfo.ru/files/jutsu/Mesu.jpg

RANGA B

Wokół dłoni medyka pojawia się błękitna aura chakry. Często tę technikę nazywa się "skalpelem chakry", ponieważ medyk rozcina nim tkanki, czasem strukturę kostną oponenta.

Ch:1000

Souzou Saisei

RANGA A

http://www.senpuu.net/fotki/tech/saisei.jpg

Medyczny ninja zbiera chakrę przez długi okres czasu, rzędu lat, do jednego punktu, który pojawia się w wybranym miejscu na ciele. Wyglądem przypomina on niebieski romb, a w trakcie jego wytwarzania pojawiają się na ciele czarne znaki. W razie potrzeby ninja może skorzystać z chakry, którą zgromadził w punkcie i wyzwolić ją. Ona leczy jego rany i dodaje mocy. "Punkt" znika po zużyciu go.

Ch:1500


Fuukin Souhuu Eisei no Jutsu

RANGA S

Technika bardzo trudna. Sprawiamy, że nasza ręka wchodzi do organizmu innej osoby. Wtedy możemy bez problemu dotykać jej organów, czym możemy cicho i skutecznie zabijać. Drugim zastosowaniem jest, posiadając już rękę w czyimś ciele, możemy obwiązać organy zielonymi nićmi z chakry, które będą regenerowały je i uleczały.

Ch:2000

Toshigaro Andoksu no Jutsu

RANGA A

Technikę musi wykonywać tyle osób, aby wspólna pula NinJutsu wynosiła 100 lub więcej. Może więc to być nawet jedna osoba, a może i dziesięć. Technika polega na odmłodzeniu innej osoby.

Ch:2500

Wojownik:

Mesai Gakure no Jutsu

RANGA A

Użytkownik jest Niewidzialny.Po zaatakowaniu go osłona znika.

Ch:4000

Mikadzuki no Mai

RANGA B

http://www.senpuu.net/fotki/tech/Mikazuki%20no%20Mai.jpg

Taniec Wioski Konoha. Wykonują go jedynie ninja posiadający miecz. Polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.

Ch:500


Szpieg:

Karuto no Tayori

RANGA D

http://www.senpuu.net/fotki/tech/Karuto%20no%20Tayori%20.jpg

Bardzo przydatna technika podczas misji. Ninja koncentrując niewielką ilość chakry na specjalnej karcie potrafi uzyskać wiele informacji na temat przeciwnika. Informacje te dotyczą najczęściej wieku, rangi oraz słabych punktów wroga.

Ch:500


Wszyscy

Bakuretsufuu

RANGA C

http://www.senpuu.net/fotki/tech/bakuretsufuu.jpg

jest to jedna z technik pieczętujących. Jutsu polega na umieszczeniu treści pieczęci na kartce papieru, która potem może być przylepiona do przeciwnika. Niektórzy ninja zawijają ją również wokół kunai'a (patrz zdjęcie). Efekt zawsze jest tylko jeden - potężny wybuch, który może zranić nawet najsilniejszych. W praktyce każdy ninja może korzystać z tego rodzaju techniki, jednakże tylko doświadczeni ninja potrafią sami napisać w/w pieczęć.

Ch:200 za 1

Kawarimi no Jutsu

RANGA D

http://www.senpuu.net/fotki/tech/kaw.gif

Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.

Ch:1000 3 razy w walce


Imię - Memnon
Wioska- Konoha Gakure no Sato
Klan/Nazwisko -   Uchiha
Wiek:  19
Ninjutsu - 1700
Tajjutsu - 1000
Genjutsu - 300
Chakra - 300 000
Ranga: Hokage: Konoha Gakure no Sato
Natura Chakry: Suiton/Fuuton
Yang: 1 000 000


JUTSU:

Klanowe: Uchiha

Wieczny Mangekyō Sharingan
Amaterasu
Susano

RESZTA JUTSU

Suiton:
Takitsubo no Jutsu
Suijinheki
Suishouha
Suiryuudan no Jutsu
Goshoku Zame
Daibakufu no Jutsu
Bakusui Shōha
Mizuame Nabara
Mizu Bunshin no Jutsu
Suirou no Jutsu

Doton:
Yomi Numa
Shinjuu Zanshu no jutsu
Dorou Doumu
doryuudan
Doryuu Taiga
Doryuu Jouheki
Doryo Dango
Daijigoku no Jutsu
Doro Gaeshi

Fuuton:
Renkuudan
Mugen Sajin Daitoppa
Kaze no Yaiba
Daitoppa

Katon:
Karyū Endan
Hai Seki Shō no Jutsu
Kasumi Enbu no Jutsu
Ryuuka no Jutsu
Goukakyuu no Jutsu


Raiton:
Chidori Nagashi
Chidori
Kirin
Rairyuu No Tatsumaki
Raikyuu no Jutsu
Raigeki no Yoroi

Kontrakt z Żabami
Żaba bojowa
Gamabunta
Gamatatsu
Gamakich
gamaken

Żabie Jutsu:
Suiton:Teppoudama
Gamayu Endan
Sage Mode






W Anbu: http://img12.imageshack.us/img12/5032/ja1o.png, na Misje: http://img27.imageshack.us/img27/4293/ja2l.png, na Trening: http://img19.imageshack.us/img19/1097/ja6.png,
Strój Kage: http://img408.imageshack.us/img408/2453/ja3.png



Gracze których prowadzę: Diwad Rikudou, Shiro, Konohamaru

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Betonowe szamba są najbardziej